Hvordan oppretter jeg efaktura?

Du kan be om å få efaktura enten på Min side hos oss eller i nettbanken din.

Slik melder du inn en ny avtale på Min side:

1.) Gå til Min side og klikk deg inn på «eFaktura/AvtaleGiro».

 

2.) Huk av for at du vil ha regningen fra oss som efaktura og klikk på knappen med «Opprett avtale».

 

3.) Logg inn med bankid og bekreft avtalen.

Slik melder du inn en ny avtale i nettbanken:

Når du betaler regningen i nettbanken, vil du få spørsmål om du vil inngå avtale om efaktura for Haugaland Kraft . Svar ja/aksepter, så vil du neste gang motta fakturaen fra oss direkte inn i nettbanken. Det eneste du trenger å gjøre etter det, er å bekrefte betalingen én gang i måneden når regningen kommer i nettbanken.

PS, hvis du også oppretter Avtalegiro for oss, vil fakturaen trekkes automatisk hver gang uten at du får et varsel og må godkjenne på forhånd.

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Noen eksempler:

  • Opp- eller nedgradering av TV og internett
  • Oppsigelse av fiber ved flytting
  • Bestilling av nytt utstyr

Åpningstider kontaktskjema, telefon og chat: kl.08:00-20:00 | lørdager kl. 10:00-14:00.

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til Haugaland Kraft Nett sin hjemmeside.

hjelp