Ny og forbedret smart lading i appen Mitt Hjem

Nyhet Elbil Forside Mitt Hjem

Nå vil du finne en ny og mer brukervennlig versjon av smart lading i vår kundeapp, Mitt Hjem. Smart lading vil fortsatt sørge for at bilen din lades i timene med lavest strømpris, men er nå mer brukervennlig og oversiktlig.

Last ned eller oppdater Mitt Hjem for å komme i gang med ny versjon av smart lading.

Hva er nytt?

Nytt utseende – vi har hatt gleden av å brukerteste smart lading sammen med våre kunder, og basert på dette har vi endret en god del på tjenestens utseende og hvilken informasjon som blir gitt underveis. De største endringene er forbedret visning av bil- og ladestatus, samt enklere og mer intuitiv navigering i app.

Legg til flere ladelokasjoner – du vil kunne kan lade bilen din smart flere steder som f.eks. på hytta, på jobb eller hos en venn.

Velg nedre ladegrense selv – du vil selv kunne sette nedre ladegrense for bilen din. Nedre ladegrense definerer fra hvilket batterinivå smart lading kan starte. Når bilen plugges i vil den lade manuelt opp til denne grensen.

Mer oversiktlig – du vil få en enda bedre oversikt over bil- og ladestatus med nytt statusfelt. I tillegg vil du kunne se status via en ny informasjonsflis på hjemskjermen i Mitt Hjem.

Lad smart, spar penger!

Alt du trenger å gjøre for å lade smart er å laste ned eller oppdatere Mitt Hjem og legge til bilen din i appen. Sett tidspunktet for når du ønsker at bilen din skal være ferdig ladet så vil appen automatisk beregne hvilke timer det er best å lade.

Les mer om smart lading

Smart lading flere steder enn hjemme

I den nye versjonen av smart lading kan du nå lade bilen din smart flere steder enn hjemme. Med høye strømpriser er det lurt å lade bilen din smart uansett hvor du lader. Vi har derfor utviklet tjenesten slik at du nå kan legge til flere ladelokasjoner i appen, som f.eks. på hytta, på jobb eller hos en venn.

Alt du trenger å gjøre er å gå til dine ladelokasjoner og legge til flere.

Utviklet og forbedret i samarbeid med våre kunder

Målet vårt er å hjelpe alle våre kunder med å bruke minst mulig strøm og dermed spare penger. Vi har derfor alltid kunden i fokus når vi utvikler nye og eksisterende tjenester.

Når vi skulle starte på utvikling og forbedring av vår smart ladingstjeneste i Mitt Hjem, var det derfor viktig for oss at vi tok kundene inn i denne reisen. Vi har vært så heldige som har hatt flere kunder med på laget som meldte seg frivillig til å teste og komme med innspill til den nye versjonen av smart lading. Her fikk vi mange gode og nyttige tilbakemeldinger som ble lagt til grunn for den nye versjonen av smart lading.

Det funket veldig bra og bilen ladet i de timene strømprisen var billigst.

Fornøyd kunde som deltok i testing av ny versjon

Tjenesten er enkel å forstå, og ganske selvforklarende👍

Fornøyd kunde som deltok i testing av ny versjon

En stor takk til alle som deltok og bidro til at smart lading i Mitt Hjem nå blir en mer brukervennlig versjon. Å utvikle i samarbeid med våre kunder er viktig for oss og er noe vi ønsker å gjøre igjen i utvikling av nye produkter og tjenester.

Se alle

Publisert