Betaling og faktura

Hvor kan jeg se min fakturahistorikk?

Din fakturahistorikk kan du se på Min side. I toppen finner du «Faktura».

Hvordan kan jeg forstå min faktura bedre?

Forklaring til faktura finner du  på baksiden av fakturaen eller på Min side under punktet Faktura.

Hvordan regner dere ut strømprisen på min faktura?

Din strømpris regnes ut fra hvor mye strøm du bruker hver time og multipliseres med strømprisen for gjeldene strømprodukt den timen.

På regningen vises et gjennomsnitt av alle strømprisene du har hatt gjennom måneden. Dette er for at du skal slippe å forholde deg til alle timeprisene gjennom måneden og fordi det ville tatt mye plass på fakturaen.

Andre ting våre kunder lurer på

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Dette gjelder for eksempel:

  • opp- eller nedgradering av TV og internett
  • oppsigelse av fiber ved flytting
  • bestilling av nytt utstyr

Åpningstider for besøkende

Vi har åpent for besøkende fra kl. 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

HKon svarer deg døgnet rundt

Chatboten vår HKon er tilgjengelig 24/7 for å svare på det du lurer på.

Åpningstider på chat og telefon

Spørsmål rundt internett, TV og andre Altibox-produkter

Mandag-fredag: kl. 08:00-20:00

Lørdag: kl. 10:00-14:00

Spørsmål rundt strøm og energirelaterte produkter

Mandag-fredag: kl. 08:00-15:30

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til ditt lokale nettselskap.

hjelp