Som følge av koronapandemien holder vi stengt for besøkende og har for tiden noe redusert kapasitet på kundesenteret. Trenger du hjelp, kan du fikse mye selv på nettsidene våre.
Vårt kundesenter opplever nå stor pågang og har redusert bemanning. Vi håper på forståelse for at enkelte som tar kontakt med oss opplever lenger svartid. Vi gjør så godt vi kan!
Her er noen tips til hvordan du kan hjelpe deg selv:
- Strøm: på Min side kan du utsette faktura, se avtaler, eget strømforbruk m.m. Du kan nå utsette betaling inntil 31 dager etter hovedforfall
- Gjelder det Altibox? Via Min side på haugnett.no kan du administrere dine TV- og internett-produkter
NB: Vi får for tiden mange forespørsler fra eksisterende kunder om oppgradering av hastigheten på fiberbredbånd og avbestilling av TV-pakker (fotball). Dette kan vi selvsagt hjelpe deg med – kontakt oss da via kontaktskjema, telefon, chat eller på Facebook.
- Søk i ofte stilte spørsmål og svar
- Bli kunde – velg produkter
- Meld flytting til ny adresse
- Meld om mørke gatelys
- Bedriftskunde – klikk her
- Bruk søkefeltet oppe til høyre for å søke i innhold på nettsiden
- Send oss en forespørsel – vi svarer så fort vi kan!
- Nettleie, strømbrudd, strømnett – gå til Haugaland Kraft Nett sin hjemmeside
Publisert