Mitt Hjem

Hvilke funksjoner jobbes det med for KraftPlugg og Mitt Hjem?

Vi jobber kontinuerlig med å videreutvikle kundeappen Mitt Hjem og funksjoner som KraftPluggen muliggjør. I Mitt Hjem kan du allerede:

  • Spare penger ved å lade bilen smart – alt skjer automatisk.
  • Få oversikt over hele ditt kundeforhold.
  • Sjekke strømprisene på strømbørsen time for time.
  • Se hvor mye strøm du bruker per time, dag, uke og måned.
  • Sjekke hvor mye solkraft anlegget ditt produserer – akkurat nå, hittil i dag, denne måneden og i år.
  • Sjekke saldo på Skybatteriet ditt
  • Se all informasjon om ditt medlemsskap i kundeklubben – unike fordeler, medlemsgevinst m.m.
  • Finne månedens gratis film fra Altibox.
  • Få oversikt over alle dine faktura og kundeforhold.
  • Gi oss beskjed om du finner mørke gatelys.Helt konkret jobber vi videre med å koble oss mot elbiler/elbilladere, smart energistyring, f.eks. varmeovner, og funksjoner knyttet til strøm, Solkraft, Altibox og andre produkter vi leverer i dag.

I tillegg ønsker vi alltid tilbakemeldinger fra dere som bruker KraftPlugg og Mitt Hjem på hva dere venter mest på.

Slik legger du til flere husstandsmedlemmer i Mitt Hjem

Vi har nå gjort den enda enklere for deg som kunde å gi tilgang til flere husstandsmedlemmer i kundeappen vår, Mitt Hjem. Noe som gjør at flere i din husstand kan følge med på strømprisen og deres strømforbruk, samt få en oversikt over deres kundeforhold.

Slik gjør du:

  1. Åpne appen Mitt Hjem og gå til Meny nederst i høyre hjørne
  2. Trykk på «Husstandsmedlem»
  3. Trykk på «Legg til medlem» og tast inn mobilnummeret til husstandsmedlemmet

Medlemmene som du legger til vil bli navngitt med deres mobilnummer. Dette er fordi appen har ingen tilgang til å vite navnet som mobilnummeret tilhører.

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Noen eksempler:

  • Opp- eller nedgradering av TV og internett
  • Oppsigelse av fiber ved flytting
  • Bestilling av nytt utstyr

Vi har åpent for besøkende fra klokken 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

Vi kan svare deg hele døgnet via vår chatbot, og på menneskelig chat og telefon mellom klokken 08:00-20:00 ukedager, og 10:00-14:00 på lørdager.

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til ditt lokale nettselskap.

hjelp