Flytte eller si opp

Hvordan melder jeg flytting?

Du kan melde din flytting for flere produkter ved å benytte skjema på fremsiden under meld flytting.
Da melder du inn hva du skal flytte av produkter og en kunderådgiver vil ta kontakt med deg.

For å flytte strøm kan du også benytte Min side.

 

 

Hva må jeg gjøre om jeg flytter?

Du må melde fra i god tid før du flytter. Du må både si opp avtalen(e) på adressen du flytter fra, og registrere ny(e) på adressen du flytter til. Har du Altibox eller Alarm fra oss, har du en oppsigelsestid. Du melder flytting i flytteskjemaet vårt.

Har du kun en strømavtale hos oss i dag og skal flytte til en ny bolig, kan du gjøre det enkelt via Min side.

Hvis du ikke har en strømavtale hos oss i dag men ønsker å bestille, trenger du ikke å melde oppsigelse til din gamle leverandør. Da kan du bestille strøm på vanlig måte. Gå til våre strømprodukter.

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Noen eksempler:

  • Opp- eller nedgradering av TV og internett
  • Oppsigelse av fiber ved flytting
  • Bestilling av nytt utstyr

Åpningstider kontaktskjema, telefon og chat: kl.08:00-20:00 | lørdager kl. 10:00-14:00.

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til nettselskapet Fagne sin hjemmeside.

hjelp
Spørreundersøkelse med premie