Betaling og faktura / Opphørsfaktura

Hvorfor får jeg faktura når jeg har avsluttet min strømavtale hos dere?

Siden vi fakturerer etterskuddsvis, vil du som oftest motta faktura for strømforbruket ditt etter at perioden er avsluttet.

Hvis du for eksempel avslutter strømavtalen din i starten av en måned, vil du senere motta en faktura som dekker forbruket frem til avslutningsdatoen. På side 2 i PDF-versjonen av fakturaen din kan du se hva du er fakturert for og hvilken periode det gjelder.

Dette må du være klar over når det gjelder nettleie:
Noen ganger sender nettselskapet nettleien til din nye leverandør, slik at fakturaen fra oss kun inneholder strømforbruket frem til avslutningsdatoen, mens nettleien vil være på fakturaen fra din nye strømleverandør. Det kan også hende at vi har sendt deg den siste fakturaen for strøm, men at nettleien for siste periode kommer fra nettselskapet litt senere, da vil du motta to fakturaer fra oss på kort tid. På side 2 i PDF-versjonen av fakturaen din kan du alltid se hva du er fakturert for og hvilken periode det gjelder.

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Dette gjelder:

  • oppsigelse av Altibox-abonnement
  • oppsigelse av kanalpakker, poeng og ekstra utstyr

Åpningstider for besøkende

Vi har åpent for besøkende fra kl. 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

HKon svarer deg døgnet rundt

Chatboten vår HKon er tilgjengelig 24/7 for å svare på det du lurer på.

Åpningstider på chat og telefon

Spørsmål rundt internett, TV og andre Altibox-produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-20:00
Lørdag: kl. 10:00-14:00

Spørsmål rundt strøm og energirelaterte produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-15:30

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til ditt lokale nettselskap.

hjelp