Betaling og faktura / Fakturasending

Når får jeg fakturaen min?

Normalt sendes fakturaen mellom den 10. og 15. hver måned, med forfall 14 dager etter fakturadato.

Vi sender fakturaen så snart vi har mottatt alle nødvendige verdier for strøm, nettleie og fakturagrunnlag for Altibox. Siden dette skjer på ulike tidspunkt hver måned, kan utsendingsdatoen variere noe. Ved forsinkelser kan fakturaen komme senere.

Strøm og nettleie faktureres en måned etterskuddsvis, mens Altibox faktureres for den måneden du mottar fakturaen.

Jeg har ikke mottatt faktura.

Det kan være flere grunner til at du ikke har mottatt fakturaen din:

Forsinkelse ved fakturering: Noen ganger kan det ta litt ekstra tid å sende ut fakturaer.

Ny kunde: Hvis du nylig har blitt kunde, kan det ta litt lenger tid før du mottar din første faktura.

Systemfeil: I sjeldne tilfeller kan det være tekniske problemer som forsinker utsendelsen.

Hvor kan jeg finne kopi av fakturaen min?

Kopi av faktura kan du finne på Min Side og i Mitt hjem-appen under fanen «Faktura».

Andre ting våre kunder lurer på

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Dette gjelder:

  • oppsigelse av Altibox-abonnement
  • oppsigelse av kanalpakker, poeng og ekstra utstyr

Åpningstider for besøkende

Vi har åpent for besøkende fra kl. 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

HKon svarer deg døgnet rundt

Chatboten vår HKon er tilgjengelig 24/7 for å svare på det du lurer på.

Åpningstider på chat og telefon

Spørsmål rundt internett, TV og andre Altibox-produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-20:00
Lørdag: kl. 10:00-14:00

Spørsmål rundt strøm og energirelaterte produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-15:30

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til ditt lokale nettselskap.

hjelp