Betaling og faktura / eFaktura og AvtaleGiro

Hva er eFaktura?

eFaktura, som står for elektronisk faktura, innebærer at du får regninger direkte inn i nettbanken din. Dette gjør det enklere og mer praktisk å håndtere fakturaer, da du slipper å taste inn KID-nummer og andre betalingsdetaljer manuelt. Når du mottar en eFaktura, vil den vises i nettbanken din, og du kan enkelt godkjenne betalingen der.

Hvordan får jeg eFaktura?

For å få eFaktura, kan du logge inn i nettbanken din og finne eFaktura-innstillingene. Der kan du aktivere eFaktura ved å følge instruksjonene. Hvis du har aktivert «Ja takk til alle» eller «Alltid eFaktura» i nettbanken, vil du automatisk motta eFaktura fra alle leverandører som tilbyr denne tjenesten.

Kan jeg motta eFaktura på vegne av noen andre?

eFaktura-avtalen er knyttet til ditt personnummer. Hvis du ønsker at eFakturaen skal sendes til noen andre, som ektefelle, foreldre eller barn, anbefaler vi at du kontakter nettbanken din for å høre om de tilbyr denne muligheten.

Andre ting våre kunder lurer på

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Dette gjelder:

  • oppsigelse av Altibox-abonnement
  • oppsigelse av kanalpakker, poeng og ekstra utstyr

Åpningstider for besøkende

Vi har åpent for besøkende fra kl. 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

HKon svarer deg døgnet rundt

Chatboten vår HKon er tilgjengelig 24/7 for å svare på det du lurer på.

Åpningstider på chat og telefon

Spørsmål rundt internett, TV og andre Altibox-produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-20:00
Lørdag: kl. 10:00-14:00

Spørsmål rundt strøm og energirelaterte produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-15:30

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til ditt lokale nettselskap.

hjelp