Betaling og faktura / Betalingsavtale

Kan jeg få nedbetalingsplan?

Vi kan hjelpe deg med å sette opp en nedbetalingsplan hvis du har flere ubetalte, forfalte fakturaer. Som hovedregel kan du få maksimalt fire avdrag. Vi anbefaler at du kontakter vårt kundesenter direkte, slik at vi sammen kan finne den beste løsningen for deg.

Kan jeg dele opp fakturaen min?

Ja, du kan dele opp fakturaen i to avdrag. Dette kan ordnes ved å kontakte vårt kundesenter.

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Dette gjelder:

  • oppsigelse av Altibox-abonnement
  • oppsigelse av kanalpakker, poeng og ekstra utstyr

Åpningstider for besøkende

Vi har åpent for besøkende fra kl. 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

HKon svarer deg døgnet rundt

Chatboten vår HKon er tilgjengelig 24/7 for å svare på det du lurer på.

Åpningstider på chat og telefon

Spørsmål rundt internett, TV og andre Altibox-produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-20:00
Lørdag: kl. 10:00-14:00

Spørsmål rundt strøm og energirelaterte produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-15:30

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til ditt lokale nettselskap.

hjelp