Slik legger du til flere husstandsmedlemmer i Mitt Hjem

Vi har nå gjort den enda enklere for deg som kunde å gi tilgang til flere husstandsmedlemmer i kundeappen vår, Mitt Hjem. Noe som gjør at flere i din husstand kan følge med på strømprisen og deres strømforbruk, samt få en oversikt over deres kundeforhold.

Slik gjør du:

  1. Åpne appen Mitt Hjem og gå til Meny nederst i høyre hjørne
  2. Trykk på «Husstandsmedlem»
  3. Trykk på «Legg til medlem» og tast inn mobilnummeret til husstandsmedlemmet

Medlemmene som du legger til vil bli navngitt med deres mobilnummer. Dette er fordi appen har ingen tilgang til å vite navnet som mobilnummeret tilhører.

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Dette gjelder:

  • oppsigelse av Altibox-abonnement
  • oppsigelse av kanalpakker, poeng og ekstra utstyr

Åpningstider for besøkende

Vi har åpent for besøkende fra kl. 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

HKon svarer deg døgnet rundt

Chatboten vår HKon er tilgjengelig 24/7 for å svare på det du lurer på.

Åpningstider på chat og telefon

Spørsmål rundt internett, TV og andre Altibox-produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-20:00
Lørdag: kl. 10:00-14:00

Spørsmål rundt strøm og energirelaterte produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-15:30

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til ditt lokale nettselskap.

hjelp