Sånn nullstiller du KraftPluggen

Opplever du feil med tilkoblingen av KraftPlugg og Mitt Hjem, anbefaler vi at du nullstiller KraftPluggen før du prøver igjen.

  1. Bruk en kulepenn eller lignende til å holde nede den lille knappen helt til venstre på baksiden av KraftPluggen.
  2. Hold inne knappen til det lyser i lysene over porten for HAN på KraftPluggen lyser samtidig.

Nå er KraftPluggen klar for et nytt forsøk.
NB, hvis du har vært koblet til med en KraftPlugg i Mitt Hjem tidligere, må du aller først koble denne fra i appen før du nullstiller KraftPluggen.

Klikk på «Mer info» for å se bilde av baksiden av KraftPluggen, hvor knappen for å nullstille og lysdiodene er.

Bakside av KraftPlugg. Viser knapp for å nullstille til venstre og lysdioder over HAN-inngangen.

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Dette gjelder for eksempel:

  • opp- eller nedgradering av TV og internett
  • oppsigelse av fiber ved flytting
  • bestilling av nytt utstyr

Åpningstider for besøkende

Vi har åpent for besøkende fra kl. 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

HKon svarer deg døgnet rundt

Chatboten vår HKon er tilgjengelig 24/7 for å svare på det du lurer på.

Åpningstider på chat og telefon

Spørsmål rundt internett, TV og andre Altibox-produkter

Mandag-fredag: kl. 08:00-20:00

Lørdag: kl. 10:00-14:00

Spørsmål rundt strøm og energirelaterte produkter

Mandag-fredag: kl. 08:00-15:30

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til ditt lokale nettselskap.

hjelp