Nye regler ved innføring av Elhub, hva betyr det for meg?

Er du i tvil om hvem du skal kontakte etter innføring av nye regler:

Du må kontakte din strømleverandør dersom du skal:

Du skal fortsatt kontakte nettselskapet hvis du for eksempel skal:

  • bygge nytt/knytte nybygg til strømnettet
  • endre/øke effekten på det elektriske anlegget
  • legge om/flytte eksisterende nett
  • endre fra 1-fase til 3-fase
  • legge om fra luft til kabel med og uten økning av overbelastningsvern
  • levere rivemelding
  • sjekke forbruket du har hatt hos en tidligere strømleverandør (hvis du har byttet i det siste)
  • sjekke forbruket for perioder der du ikke har hatt strømleverandør
  • spørre om noe knyttet til opphørsfaktura for nettleie
  • melde fra om farlige forhold i nettet
  • melde fra om eller sjekke status på strømbrudd
  • ved spørsmål om din automatiske strømmåler

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Dette gjelder for eksempel:

  • opp- eller nedgradering av TV og internett
  • oppsigelse av fiber ved flytting
  • bestilling av nytt utstyr

Åpningstider for besøkende

Vi har åpent for besøkende fra kl. 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

HKon svarer deg døgnet rundt

Chatboten vår HKon er tilgjengelig 24/7 for å svare på det du lurer på.

Åpningstider på chat og telefon

Spørsmål rundt internett, TV og andre Altibox-produkter

Mandag-fredag: kl. 08:00-20:00

Lørdag: kl. 10:00-14:00

Spørsmål rundt strøm og energirelaterte produkter

Mandag-fredag: kl. 08:00-15:30

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til ditt lokale nettselskap.

hjelp