Kompensasjonsordning - Høye strømpriser

Trenger jeg å gi beskjed til mitt nettselskap eller strømleverandør?

Nei, ordningen vil bli håndtert av ditt nettselskap. Nettleieselskapet kjenner ditt månedlige forbruk, og beregner tilbakebetalingen basert på dette.

Hva med kunder som har fastpris?

Kunder vil få tilbakebetalt basert på gjennomsnittlig pris i området, uavhengig av hvilken avtale man har med strømleverandøren.

Hva med kommuner som allerede har kompensert?

Ordningen vil gjelde også i disse kommunene, så kunder her vil bli kompensert på lik linje med andre.

Andre ting våre kunder lurer på

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Dette gjelder for eksempel:

  • opp- eller nedgradering av TV og internett
  • oppsigelse av fiber ved flytting
  • bestilling av nytt utstyr

Åpningstider for besøkende

Vi har åpent for besøkende fra kl. 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

HKon svarer deg døgnet rundt

Chatboten vår HKon er tilgjengelig 24/7 for å svare på det du lurer på.

Åpningstider på chat og telefon

Spørsmål rundt internett, TV og andre Altibox-produkter

Mandag-fredag: kl. 08:00-20:00

Lørdag: kl. 10:00-14:00

Spørsmål rundt strøm og energirelaterte produkter

Mandag-fredag: kl. 08:00-15:30

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til ditt lokale nettselskap.

hjelp