Elbillader

Hvilke funksjoner finnes i brukerportalen til PlugPay?

  1. Se ladehistorikk
  2. Starte / stoppe lading
  3. Endre ladestasjonens innstillinger (Låst ladekabel, Tilgang til ladestasjon og restarte av lader)
  4. Legge til RFID-brikke / Endre passord / Endre dine personopplysninger
  5. Aktivere SMS-varsel ved fulladet kjøretøy (tilleggstjeneste)

Hvordan lade og betale for strømforbruket?

Ladingen startes med RFID-brikke eller med mobiltelefon via brukerportalen. Ladere har innebygget strømmåler, og du faktureres etterskuddsvis én gang pr. måned for ditt strømforbruk. Prisstrukturen dere er satt opp med er «borettslagsmodellen», der PlugPay mottar strømfakturaen. Kostnaden på strømforbruket som går til lading, deles på brukerne som betaler faktisk kostpris i tillegg til månedskostnaden i avtalen med Haugaland Kraft.

Hva er inkludert fra PlugPay?

Tjenesten inkluderer faktureringstjeneste for alle brukere av ladeanlegget via eFaktura, Vipps, EHF eller PDF-faktura (e-post), driftsovervåking av anlegget med prioritert feilretting, normalt innen én virkedag, og kostnadsfri døgnåpen brukersupport.

Andre ting våre kunder lurer på

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Noen eksempler:

  • Opp- eller nedgradering av TV og internett
  • Oppsigelse av fiber ved flytting
  • Bestilling av nytt utstyr

Vi har åpent for besøkende fra klokken 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

Vi svarer deg også via kontaktskjema, telefon eller chat mellom klokken 08:00-20:00 i ukedagene, og 10:00-14:00 på lørdager.

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til nettselskapet Fagne sin hjemmeside.

hjelp