Trenger du hjelp hjemme for å få TV eller internett til å virke som det skal?
NettOpp det kan vi bistå deg med. Vi tilbyr hjemmebesøk og fikser problemet!
Noen kunder har behov for at vi kan komme hjem til dem og bistå med teknisk hjelp. NettOpp det har vi i Haugaland Kraft Fiber tatt på alvor. Vi har utviklet et konsept for våre privatkunder, som skal sørge for at du skal kunne slippe disse bekymringene. Med NettOpp tilbyr vi nå hjemmebesøk av en av våre fagfolk. Vi gir deg den tekniske hjelpen du trenger for å få TV og internettet ditt til å virke slik du ønsker. NettOpp gjelder for alle kunder av Haugaland Kraft Fiber. Vi har kalt tjenesten NettOpp fordi det er ingenting vi er mer opptatt av enn at nettet ditt skal være oppe og vi ønsker å hjelpe NettOpp deg med dine utfordringer, slik at du kan glede deg over din lynraske fiber!
Dette kan vi hjelpe deg med:
- WiFi
Kobling og forbedring av nettverksprodukter og trådløse produkter – alt fra ruter og forsterkere, til smart-TV og kamera.
- PC
Datasupport og installasjon av maskin- eller programvare, skjermer og tastatur.
- TV/Media
Hjelp til å oppsett, installasjon og konfigurering smart-TV, eller andre produkter som hjemmekino, høyttalere, spill og projektor.
- Smart-hjem
Trygg og effektiv installering og konfigurering av ditt smarte hjem.
Hvordan fungerer NettOpp?
Du fyller ut hva du trenger hjelp til via vårt bestillingsskjema nederst på siden her. Vi tar kontakt med deg på telefon og kartlegger hvilke utfordringer du har. Du vil få opplæring (først og fremst) på produkter* og tjenester som vi i Haugaland Kraft Fiber leverer hjemme hos deg. I tillegg kan vi også bistå med annet utstyr** som er koblet til internett eller TV, slik at alt du vil ha koblet på internett fungerer på en god måte hjemme hos deg. Vi kobler deg på, mens du kobler av!
Hvor mye koster NettOpp?
Hjemmebesøk av en kundekonsulent i inntil 2 timer (inkl 45 min. kjøring) | Kr 990,- |
Hjemmebesøk per time utover 2 timer | Kr 790,- |
*) Det utføres teknisk hjelp på eksisterende produkter og tjenester etter anbefaling fra våre fagfolk, og det tilbys kun nye produkter dersom det er behov for utskifting/oppdatering. Vi avklarer alltid med kunden dersom det er behov for utstyr som koster noe ekstra for kunden utover avtalt pris for oppdraget.
**) Våre fagfolk har god kunnskap og kan nok løse det meste, men vi kan ikke garantere at de kan bistå eller løse utfordringer med alle varianter av utstyr.