Support og teknisk hjelp
Support
KraftPlugg
Vi har samlet all selvhjelp til å installere og feilsøke rundt KraftPlugg.
Support
Smart lading
Vi har samlet brukerveiledning og selvhjelp for smart lading via Mitt Hjem.
BORETTSLAG
Elbillader
Ta kontakt om du opplever feil på lader eller ladesystem til borettslag.
Har du spørsmål om elbillader eller varmepumpe du har kjøpt hos oss?
Klikk på boksene for å komme direkte til support og brukerveiledning hos våre samarbeidspartnere.
*Gjelder det lader eller ladesystem for borettslag, tar du direkte kontakt med oss.
EASEE*
Har du spørsmål, eller opplever du feil med Easee-laderen du har kjøpt hos oss?
AMINA
Har du spørsmål, eller opplever du feil med Amina-laderen du har kjøpt hos oss?
VARMEPUMPE
Har du spørsmål, eller opplever du feil med en varmepumpe du har kjøpt hos oss?
Trenger du fortsatt hjelp?
Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Dette gjelder:
- oppsigelse av Altibox-abonnement
- oppsigelse av kanalpakker, poeng og ekstra utstyr
Åpningstider for besøkende
Vi har åpent for besøkende fra kl. 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.
HKon svarer deg døgnet rundt
Chatboten vår HKon er tilgjengelig 24/7 for å svare på det du lurer på.
Åpningstider på chat og telefon
Spørsmål rundt internett, TV og andre Altibox-produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-20:00
Lørdag: kl. 10:00-14:00
Spørsmål rundt strøm og energirelaterte produkter
Mandag-fredag: kl. 08:00-15:30
For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til ditt lokale nettselskap.
