Hvordan utsetter jeg betaling av faktura?

Du kan utsette betalingen inntil 31 dager etter hovedforfall.

Du kan logge deg på Min side og opprette betalings avtale selv. Hvis du ønsker å dele opp betalingen må hele beløpet være innbetalt innen 31 dager. Du vil ikke få tilsendt ny faktura, men bruker samme KID-nummer som på opprinnelig faktura.

Dette må til for å utsette fakturaen

Fakturaen kan ikke være forfalt og fakturabeløpet kan ikke være over kr 10 000,-. Dersom du har andre forfalte beløp eller faktura større enn kr 10 000,-, må du kontakte kundesenteret for å be om nedbetalingsavtale.

Dette må du være oppmerksom på

Vi gjør oppmerksom på at du vil bli belastet med renter på det beløpet som betales etter opprinnelig forfall. Rentesatsen er 1,5 %, og rentene legges til på neste faktura.

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Noen eksempler:

  • Opp- eller nedgradering av TV og internett
  • Oppsigelse av fiber ved flytting
  • Bestilling av nytt utstyr

Vi har åpent for besøkende fra klokken 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

Vi svarer deg også via kontaktskjema, telefon eller chat mellom klokken 08:00-20:00 i ukedagene, og 10:00-14:00 på lørdager.

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til nettselskapet Fagne sin hjemmeside.

hjelp
Spørreundersøkelse - Vinn gratis strømstyringspakke