Hvordan oppretter jeg e-postfaktura?

E-postfaktura kan opprettes på Min side:

  1. Logg inn på Min side.
  2. Velg «E-postfaktura».

Vi anbefaler alle våre kunder å velge eFaktura. Dersom du har eFaktura, vil du ikke kunne opprette faktura til e-post. Om du heller ønsker å motta faktura kun på e-post, må du først avbestille avtalen du har gjennom banken din. Det kan gå inntil 2 uker før eFaktura avtalen er slettet, deretter kan du bestille faktura til e-postadressen du ønsker å motta faktura på.

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Noen eksempler:

  • Opp- eller nedgradering av TV og internett
  • Oppsigelse av fiber ved flytting
  • Bestilling av nytt utstyr

Vi har åpent for besøkende fra klokken 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

Vi svarer deg også via kontaktskjema, telefon eller chat mellom klokken 08:00-20:00 i ukedagene, og 10:00-14:00 på lørdager.

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til nettselskapet Fagne sin hjemmeside.

hjelp