Hvilke funksjoner finnes i brukerportalen til PlugPay?

  1. Se ladehistorikk
  2. Starte / stoppe lading
  3. Endre ladestasjonens innstillinger (Låst ladekabel, Tilgang til ladestasjon og restarte av lader)
  4. Legge til RFID-brikke / Endre passord / Endre dine personopplysninger
  5. Aktivere SMS-varsel ved fulladet kjøretøy (tilleggstjeneste)

1. Se ladehistorikk

Velg mellom siste 10 dager, siste måned eller siste 3 mnd

Forbruk

2. Starte / stoppe lading

Her er eksempler på status for din ladestasjon.
Tips, det må være et kjøretøy tilkoblet ladestasjonen for å få frem knappen med «start»

Starte stoppe lading Plugpay

3. Endre ladestasjonens innstillinger (Låst ladekabel, Tilgang til ladestasjon og restarte av lader)

Ved å klikke på ladestasjonens tannhjul vil du komme inn i ladestasjonens oppsett.

4. Legge til RFID-brikke / Endre passord / Endre dine personopplysninger

5. Aktivere SMS-varsel ved fulladet kjøretøy 

Dersom du ønsker SMS-varsel ved fulladet kjøretøy, kan dette settes aktivt «på» nederst i brukerportalen under tilleggstjenester.

  1. Endre ladestasjonens innstillinger (Låst ladekabel, Tilgang til ladestasjon og restarte av lader)
  2. Legge til RFID-brikke / Endre passord / Endre dine personopplysninger
  3. Aktivere SMS-varsel ved fulladet kjøretøy

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Noen eksempler:

  • Opp- eller nedgradering av TV og internett
  • Oppsigelse av fiber ved flytting
  • Bestilling av nytt utstyr

Vi har åpent for besøkende fra klokken 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

Vi svarer deg også via kontaktskjema, telefon eller chat mellom klokken 08:00-20:00 i ukedagene, og 10:00-14:00 på lørdager.

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til nettselskapet Fagne sin hjemmeside.

hjelp