Strøm / Felleskraft

Hvorfor avvikles Felleskraft?

Vi ønsker å gjøre det enklere å forstå strømproduktene våre, derfor rydder vi i produktporteføljen vår. Felleskraft er et av produktene vi får tilbakemeldinger om at det kan være vanskelig å forstå, og det tar vi til oss.

Kan kunder velge å beholde Felleskraft etter 1. juni?

Nei, produktet blir avviklet.

Hva betyr det for meg når Felleskraft blir avviklet?

Du trenger ikke å gjøre noen ting. Alt skjer automatisk. Du går over på Følg Markedet, et strømprodukt med et lavere påslag hele året.

Andre ting våre kunder lurer på

Trenger du fortsatt hjelp?

Vi jobber med å gjøre det mulig for deg å være mest mulig selvhjulpen, men enkelte tjenester må vi fortsatt bistå deg med. Noen eksempler:

  • Opp- eller nedgradering av TV og internett
  • Oppsigelse av fiber ved flytting
  • Bestilling av nytt utstyr

Vi har åpent for besøkende fra klokken 08:00-15:30 i ukedagene. Du finner oss i Haukelivegen 25, Haugesund.

Vi svarer deg også via kontaktskjema, telefon eller chat mellom klokken 08:00-20:00 i ukedagene, og 10:00-14:00 på lørdager.

For spørsmål om nettleie, strømbrudd og strømnettet generelt, gå til nettselskapet Fagne sin hjemmeside.

hjelp